حضور ملي‌پوش فوتسال در فوتبال
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

حضور ملي‌پوش فوتسال در فوتبال


بازيکن تيم ملي فوتسال گفت: مي‌خواهم با مشورت خداداد عزيزي در يک تيم فوتبال، به ميدان بروم.


مصطفي طيبي افزود: از تيم فوتسال انرژي اکراين پيشنهاد خيلي خوبي دارم که از نظر مالي هم بالاست و به اصرار يکي از دوستانم مدارکم را براي آن‌ها ارسال کردم ولي دوست ندارم به اين تيم بروم و مي‌خواهم از اين به بعد فوتبال بازي کنم و حتي حاضرم در ليگ دسته سه فوتبال هم به ميدان بروم اما ديگر فوتسال بازي نکنم و قطعا با مشورت خداداد عزيزي بهترين تصميم را خواهم گرفت.

به گزارش ايسنا ، وي تصريح کرد: از باشگاه ابومسلم خراسان هم پيشنهادي دارم و خود عباس چمنيان از طريق يکي از کمک‌هايش با من تماس گرفت و به آن‌ها گفتم که بايد فعلا فکر کنم و در تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم يک هفته تمرين کردم و توافقات انجام شد که متاسفانه فرهاد کاظمي در اين تيم به مشکل خورد و من هم از آن‌ها جدا شدم و چند پيشنهاد ديگر از تيم‌هاي استقلال اهواز، آلومينيوم و مس کرمان دارم و قطعا طي ده روز آينده تيم جديدم را انتخاب خواهم کرد.

بازيکن تيم ملي در پاسخ به اين سوال که چرا از رشته فوتسال خداحافظي کرديد، بيان کرد: زماني در رشته فوتبال فعاليت مي‌کردم که مصدوم شدم و مسيرم به سمت فوتسال تغيير کرد ولي اين رشته ورزشي مثل گذشته نيست و از سال 2011 که حسين شمس از تيم ملي کشور کنار رفت و همچنين يک سري مشکلات در فدراسيون فوتبال به وجود آمد که ديگر اردوي تيم ملي آن ابهت قديم را نداشت و فرهاد کاظمي به من گفت که مي‌توانم در فوتبال هم موفق باشم، در نتيجه تصميم گرفتم که پس از حضور در دو دوره جام جهاني و 4-5 دوره مسابقات آسيايي از اين ميدان خداحافظي کنم.

طيبي در مورد استقبال ضعيف مسئولان از ملي‌پوشان فوتسال کشور در بازگشت از مسابقات داخل سالن کره جنوبي هم عنوان کرد: اين مسابقات که به طور داخل سالن و بين همه رشته‌ها برگزار مي‌شود اصلا رسميت آنچناني نداشته و معمولا در اين مسابقات هميشه تيم ملي اميد به همراه چهار بازيکن بزرگسال شرکت مي‌کرده و قهرمان مي‌شدند ولي به خاطر اينکه تيم ملي کشور در مسابقات جام ملت‌هاي سال گذشته عنوان سوم را کسب کردند، به اين نتيجه رسيدند که با تمام توان در اين رقابت‌ها شرکت کنند و زماني که ما بهترين عنوان‌ها را در مسابقات آسيايي جهاني کسب مي‌کرديم، کسي از ما استقبال نمي‌کرد چه برسد به حالا.

وي ادامه داد: به نظرم بهترين تيم تاريخ فوتسال ايران در زمان حسين شمس بوده که درخشان‌ترين نتايج را در جهان کسب کرديم و اوج اين تيم از سال 2006 تا اوايل 2011 رقم خورد و از لحاظ تيمي خيلي خوب کار شده است که حتي برخي‌ها به سمت هزينه کردن در رشته فوتسال رغبت پيدا کردند.

وي اضافه کرد: عمادي سرپرست تيم ملي فوتسال کشور براي حضور در اردوي کشور روسيه تماس گرفت که به او اعلام کردم ديگر فوتسال بازي نمي‌کنم و اين موضوع را به افتخاري رييس کميته فدراسيون فوتبال هم اطلاع دهيد.

طيبي در پاسخ به اين سوال که حضور فوتسالي‌هاي کشور را در تيم‌هاي اروپايي چطور مي‌بينيد، اظهار داشت: بازيکناني مانند وحيد شمسايي و رضا حيدريان باعث افتخار ايران هستند که به عنوان لژيونر در کشورهاي ديگر بازي مي‌کردند و به نظرم هر يک از ملي‌پوشان که از تيم‌هاي خارجي پيشنهاد دارند بهتر است بروند تا اينکه در ايران بازي کنند و براي آن‌ها آرزوي موفقيت مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 3744
بازدید کل : 40734
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!